Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2014. november 23. 19:52 - S.Witwicky

Az ördög háza(The house of the devil) 2009

MV5BMTAxMDAxODg5ODReQTJeQWpwZ15BbWU3MDI5ODYxODI@._V1_SX214_AL_.jpgTi West munkássága nekem eddig bejött.A filmjei beszívnak,lekötnek,annak ellenére,hogy általában a játékidő 70%-ában nem nagyon történik semmi,viszont a befejezések mindig ütnek.Nem egy jó rendező,de valahogy annyira remekül meg tudja teremteni egy film atmoszféráját,hogy az azonnal beszippant,legalábbis engem,meg még egy pár embert ha még mindig szponzorálják a filmjeit.Az ördög házába nyertem betekintést és hát....

Az emberek fele szerintem unalmasnak találná,de már csak maga a fényképezés miatt megéri megnézni ezt a mozit.Na de a sztori!1980-as években járunk,egy fiatal egyetemista csaj a főhősünk,akinek,hogy ki tudja fizetni új albérletét,munkát kell vállalnia.Ez a munka nem más,mint a babysitting,de annak valamely furcsább módja:egy idős hölgyre kell vigyázni,míg a "gyerekek" szórakozni vannak.Azért idézőjeles a gyerekek,mert a férfi aki tartja az úgymond interjút,alapból van vagy 65 éves.A lány,gázsija többszöri emelése után,úgy dönt,hogy marad,hiszen ebből az egyetlen munkából meg lenne a pénz a kecóra.Barátnője ellenzi a dolgot,dehát nem tehet mást,nem próbálja meg lebeszélni a dologról és a lány marad az igaz barátok már csak ilyenek,ugye.Mint azt sejthettük ennek nem lesz jó vége és elkezdődik a munka.Megy is az idő,de a csajszi nagyon kiváncsi és rájön,hogy ez bizony az ördög háza...hero_EB20091111REVIEWS911119997AR.jpg A legnagyobb pozitívuma a filmnek,maga a hangulata.Úgy éreztem végig mintha egy elfeledett klasszikust néztem volna a '80as évekből,a főcím is azokkal a sárga betűkkel volt megoldva,mint mondjuk egy Columbo epizódnál.Ami hozzátett a dologhoz az a zene,ami szintén az 1980-as éveket idézte és a megfelelő helyen jól borzolta a kedélyeket.A főhősnőnket játszó Jocelin Donahue nem az ismertebb A-listás színésznők közül való,de szerintem jól hozta,amit kellett.Ő egyébként feltűnik az Insidious második részében is.A film menete kissé lassú,de már említettem,hogy ez mégis csak egy Ti West film.A forgatókönyv nem a gagyibb fajtából való,bár van pár pillanat,amikor jól nyakon vágtam volna a kiscsajt,hogy "Baszki!Ne csináld!"A film vége egész ütősre sikeredett,ott aztán tényleg felpörögtek az események.1264340162_2.jpgMég megemlíteném Tom Noonan-t,aki egy jó karakterszínész.A megjelenése és a halálnyugodt hanghordozása megfagyasztja az emberben a vért.Az egyik legijesztőbb karakter a filmben.Aki szereti az inkább hangulatra alapozott,sátán és szekta témájú horrorokat annak hajrá!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mozikon.blog.hu/api/trackback/id/tr76926573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása